Jóga

TÖLTSD LE AZ ÓRARENDÜNKET

Jóga

Neked ajánljuk a jógát, ha a testmozgás mellett fontos számodra a nyugalom és a belső béke megtalálása. A jóga gyakorlatok és módszerek széleskörű eszköztárát kínálja ehhez: testedzés, mozgásterápia, egészségmegőrzés, személyiségfejlesztés, önismeret, egy életvezetési rendszer egyben.

A gyakorlatai az ászanák – testmozgások, a pránajáma – légzőgyakorlatok, a relaxáció – a test és az elme ellazítása.

Az ászanák végzése, vagyis a testmozgás által minden irányba átmozgatjuk magunkat: előrehajolunk, hátrahajolunk, oldalra döntünk, csavarunk, fejjel lefelé vagyunk, így kívül-belül átmozgatjuk, erősítjük, nyújtjuk, átmasszírozzuk izmainkat és belső szerveinket.

A légzés szabályzásával, a pránájámával befelé irányítjuk a tudatot, elengedve a külső világot, a zavaró érzéseket és a negatív gondolatokat, amely nyugtató hatású. A megfelelő légzés pránával (életerővel) tölti fel testünket, illetve beindítja annak megfelelő áramlását. – – A pránájáma táplálja egész lényünket és elűzi a depressziót.

A relaxáció rendszeres alkalmazásával elérhető a nyugalom állapota, illetve elkerülhető a feszültség felhalmozódása.

Az óra általános felépítése:

  • ráhangolódás,
  • ászanák gyakorlása
  • pránajáma
  • relaxáció

Az órákat vezeti: Bíró Melinda

Funkcionális jóga

Neked ajánljuk, ha ülő életmódot folytatsz, és fontos számodra a gerinced és izületeid egészsége, de ajánljuk akkor is, ha sportoló vagy, és az izomegyensúlyodat szeretnéd visszaállítani.

A funkcionális jóga egy új, tudományos alapú mozgásrendszer. Gyakorlatai az Iyengar-jóga, a saját testsúlyos edzés, a gyógytorna és a gerinctorna elemeiből épülnek fel.

Hatásai:

  • megerősíti a terheléstől elszokott izmaidat, ezért megőrzöd az izomtömegedet, javul a csontsűrűséged,
  • a nyújtógyakorlatokkal visszaszerzed a mozgékonyságod,
  • helyreállítod az izomegyensúlyodat, nem fog fájni sem a derekad, sem a vállad,
  • az egyensúlygyakorlatokkal fejleszted a központi idegrendszered,
  • erősödik az immunrendszered,
  • javul a keringési rendszered,
  • a gyakorlatok főleg a zsírégető tartományba emelik a szívverésed, amivel kalóriát égetsz, így segít az ideális testsúly elérésében.

Az óra általános felépítése:

  • ráhangolódás,
  • bemelegítő-átmozgtó-kimozgató gyakorlatok,
  • erősítő és nyújtó funkcionális jógagyakorlatok, melyek spirálisan épülnek fel és egyre nehezednek,
  • relaxáció.

Mit mondanak, akik Melindával jógáznak?

“Kedves Melinda! Már megint csodálatos élményben volt részem, talán nem is lehet így megfogalmazni, mert nekem ma magam felé külön feladatom volt, hogy befelé is jobban figyeljek. Nagyon köszönöm! meg kell mondjam, Te vagy eddig a leghitelesebb jógaoktató, akivel találkoztam!”
Sz. Móni

 “Melindát kivételes személyiségnek tartom. Mérhetetlen kedvesség, nagy tudás és még nagyobb szerénység birtokosa Ő. Minden óráról amin részt vettem új és hasznos tudással tértem haza, mind testben, mind lélekben.“
Cs. Detti

 “A jóga az életem része lett..pedig csak idén kezdtem…lazítás….stresszoldás….kikapcsolódás...”én”-idő, lassitás…meditáció elmélyítese…..nyitás a külvilág felé és közben befelé figyelés is.. nem utolsó sorban a jó társaság… Namasté” 
M. Melinda

“Csodás és tartalmas órákat kapok általad! A hangod,a kedvesség,és az őszinte szeretet árad belőled!

Teljesen átadom magam olyankor,amit a lényed közvetít, nekem teljesen átjön!”

F. Judit

GYERE ÉS EDDZ NÁLUNK, VELÜNK!

Nyitva tartás

Hétfő- Péntek: 6.00 – 21.00

Szombat: 7.00- 13.00

Vasárnap: Zárva

Kapcsolat és céges adatok
BAROSS 41. Kft
Cím: Szolnok, Baross út 41. A épület, Alagsor
E-mail: hello@szolnokiedzes.hu
Tel.: +36 30 370 30 22